geld op :-< werken zoeken :-( werken :-D - Reisverslag uit Smithton, Australië van nils flinterman - WaarBenJij.nu geld op :-< werken zoeken :-( werken :-D - Reisverslag uit Smithton, Australië van nils flinterman - WaarBenJij.nu

geld op :-< werken zoeken :-( werken :-D

Door: nils

Blijf op de hoogte en volg nils

20 December 2013 | Australië, Smithton

ja er is weer wat nieuws van die lange,
na 4 weeken werk zoekkenheb ik wat gevonden

ja koeien melken op een draieri farm in smithon en het is lolig om te doen na het werk stink ik naar melk stront en koeien pis (amoniack)

wat doe ik koeien cuppen een sort vacium cups op koeien tietten plaatssen en koeien naar de shak (een draaimolen) brengen op een quat nog geen trekker rijden maar dat kom denk ik.

oj heb nu een auto hij is roest blauw
zie foto is mijn auto voor mijn werk en slaap plek.

ps kim ik heb me geschoren en alleen me snor laten staan :-{ )

  • 20 December 2013 - 04:33

    Thomas:

    Yes ben de eerste die je terug schrijft!!
    Aller eerst als nog er bedankt voor je mooie kaart!! Geweldig dat het zo goed gaat met je.
    Dus koeien melken hahha lache . lukt het je een beetje of is het lastig die taaie tantes in bedwang te houden? Hahha oohja mooie auto man. Staat je goed zon bak:)
    Nils succes en tot horens ik moet werken. Begin om 0500 uur. Yeeh haha.
    Mazzelll groetjes thomas

  • 20 December 2013 - 09:23

    Els Beerthuijzen:

    Hoi Nils. Het is in elk geval weer eens wat anders, koeien melken. Jammer dat er geen foto van deze koeiendames bij zit. Je hebt vervoer dus die blauwe auto is prima. Het zal straks wel vreemd zijn kerst te vieren in de zon. Wij wensen je Fijne feestdagen en heel goed 2014.
    Geniet van je tijd daar en groetjes Els

  • 20 December 2013 - 10:06

    Mama:

    hey Nils,
    Alles goed met je zo te zien! Wie is ie knappe woesteling naast je op de foto?
    Ik zie liever een paar mooie meden haha jammer dat ze in de wei staan! Had je daar niet effe een foto van kunnen maken. Je auto ziet er COOL uit zeg, mooi kleur roest blauw, wat voor merk is het?
    Jammer dat je geen adres kun geven, had ik je een kaartje voor de kerts gestuurd.
    Vier jij kerst en oud en nieuw in je zwembroek????
    Nils, wij wensen je fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2014, maak er een SUPER jaar van!

    Succes met de meisjes in de wei, tot je volgende bericht.
    Liefs, mama

  • 20 December 2013 - 13:33

    Kim:

    Hey Nilsie!

    leuk om weer wat van je te horen!
    Lekker aan het werk met de dames zie ik? vind je t leuk? Tasmanie bevalt zeker wel? Ben je van plan nog langer te blijven daar?
    Echte mannen hebben snorren, en zo is het maar net haha! heb je er veel sjans mee?
    goed dat je een auto hebt! Roest Blauw - dat is mijn auto ook! ;-)

    Ik ben vanmorgen in NL aangekomen, maar ik ga oer een paar uurtjes weer door naar italie! Lekker een week skieen in de Alpen bij Turijn heb er super zin in, daarna ook nog een weekje nederland, dus lekker 2 weken vakantie!

    Heel veel plezier nog en veel succes met je trekker-rijbewijs ;-)
    oh en bedankt voor je kaart :-D
    Ben er superblij mee

    zet m op met de koeien, een hele fijne kerst en een spetterend oud en nieuw!
    dikke xxx Kim

  • 20 December 2013 - 15:11

    Afke:

    Hallo Nils,

    We volgen al je belevenissen...wat een andere wereld!!
    Wij wensen je fijne feestdagen ( hoe of dat je die dan ook mag gaan vieren) en een gelukkig en spannend 2014!
    Groeten ook van Eric ,Joep ,Inge en Anna.

  • 20 December 2013 - 17:01

    Oma:

    Ha die Nils zoals je ziet zijn we allemaal blij dat we weer wat horen, en fijn dat je het naar je zin hebt. Moet je nog lang daar blijven of ga je weer verder..Het gaat goed met mij. Ik hoop dat je goede kerstdagen hebt in de zon . En ik wens een heel goed en gezond 2014
    Veel liefs van Oma

  • 20 December 2013 - 18:59

    Joy:

    Haa die Nils!!

    Harde koeienmelker!!! Dat vind jij zeker helemaal niet erg om aan die tieten van die koeien te zitten! hahaha!!

    Ik vind dat je een hele vette auto hebt gekocht! roestblauw... is weer eens wat anders ;P
    Goed hoor!! beter als 2 uur fietsen om eindelijk een berichtje op je site te plaatsen... dat betekend dat je nu veeeeeeel vaker wat kan updaten :D:D want wij: papa, mama, kim, mike, ik, thomas, oma, en de rest van de hele familie vinden dat SUPER leuk als we weer eens een berichtje krijgen!

    Nils, hele fijne dagen in dat zonnige Australie en een gelukkig nieuwjaar alvast!!!
    Ik hoop snel weer wat van je te horen!

    ojaaa... die snor kan echt niet hoor! dan is die baart erbij veel leuker! of alles laten staan.,,,, of alles weg scheren met die hap... tip van flip ;P straks vluchten die lekkere koeienbipsjes nog uit die wei!

    Veel plezier!
    en doe alle dingen die je altijd al had willen doen!

    je zussie is trots op je!

    xxx Joy

  • 23 December 2013 - 17:21

    Charlotte:

    Hey Nils, hele fijne kerst in Australie! En alvast een gelukkig nieuwjaar. en ntuurlijk veel succes met je nieuwe baan! hahah

  • 28 December 2013 - 17:22

    Joy En Thomas:

    NEELIS!!!

    Super bedankt voor de leuke KERST KAART!
    Hij is vandaag aangekomen!
    Wij hopen dat je een leuke kerst gehad hebt!

    Nils, Heel veel plezier nog en alvast een goed uiteinde! maar dat zal vast wel goed komen!!

    Dikke kus van joy en Thomas

Tags: koe, bah, stier, werk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Smithton

nils

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 7227

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 03 September 2014

backpacken down under

Landen bezocht: