tijd voor wat nieuws - Reisverslag uit Devonport, Australië van nils flinterman - WaarBenJij.nu tijd voor wat nieuws - Reisverslag uit Devonport, Australië van nils flinterman - WaarBenJij.nu

tijd voor wat nieuws

Blijf op de hoogte en volg nils

09 Januari 2014 | Australië, Devonport

na 2 1/2 maand ben ik tazmanie zat en koeien melken is niet echt mijn ding. ben ik op pad ge gaan naar devenport en veel avon tuur o de weg ben naar de tarkien forst ge weest de wals of jaruzalem een wild live park hier zijn de fotos.
de 12 van jan heb ik de pond naar melbourne
en daar werk zoekken.

  • 09 Januari 2014 - 09:38

    Oma Flinterman:

    Hallo Nils een goed en gezond nieuwjaar, het is een kort berichtje maar ik ben bij dat je weer op het vasteland bent.
    Je hebt weer veel gezien ,en weer leuk foto,s.
    De feestdagen zijn weer voorbij en waren gezellig heb jij het ook goed gehad.
    Ik ga zo naar je moeder naar de nieuwe bank kijken.
    Veel nliefs van 0ma en tot het volgende bericht,

  • 09 Januari 2014 - 18:54

    Mama:

    Hey Nils,

    Ik dacht al dat je zelf een Tasmaanse duivel werd......haha ik dacht al dat je er bleef wonen!
    Groot gelijk hoor om die koeien, die koeien te laten en er weer op uit te trekken! Eén ding heb je weer geleerd, je wordt Géén boer dus!
    Op naar je volgende avontuur, misschien is een kroeg meer jou ding haha.
    Doet je roest blauwe auto het een beetje, is die sterk genoeg om hem mee te nemen en er over het "vaste land" mee rond te crossen?
    Je foto's zijn prachtig, mooie bloemen, ik wist niet dat jou interesses daar lagen, leuke beesten heb je gezien zeg!
    Hier is alles prima, zo naar Afke, die is jarig vandaag.
    Nils ik hoop dat je een goede overtocht hebt a.s. zondag, ik hoop snel weer van je te horen, dus zoek een plek met een beter bereik!

    Liefs van je moeder

  • 09 Januari 2014 - 19:02

    Kim:

    Nilsie!

    Het allerbeste voor 2014!
    wat een leuke fotos heb je! die tasmanian devils en kangaroes! Leuk man!
    wie zijn die mensen op de foto? waren die ook mee op je excursie?
    wat ga je nu doen, richting perth of eerst nog even werken en melbourne bekijken?
    Ik heb geskied met kerst, was heerlijk. nu weer aan t werk, wat is dat vakantiegevoel snel weg zeg!
    Heathrow gaat reorganiseren en er worden flink wat mensen overbodig gemaakt, dus een spannende tijd...

    Heel veel plezier weer op t vaste land en ik kijk uit naar je volgende bericht :-)

    xx Kim

  • 11 Januari 2014 - 13:09

    Joy:

    hoooi Nils!

    Nog de beste wensen!
    leuk (kort maar krachtig) verhaal heb je geschreven!
    En weer hele leuke foto's!!

    ... En ik maar denken, die jongen heeft het prima naar zijn zin met die tieten van die koeien! hahahaha maareh... in elk stadje een ander schatje... Tasmanie zijn de koeien je beste vriendin... nu bijna weer terug naar Melbourne, op naar de varkens/ geiten/ kippen?? hahahaha! nee hoor nils! je hebt groot gelijk, die gore pislucht van die zijk koeien en ze be..MOEI..en zich overal mee!!! whaha

    Bij ons gaat het lekker! We zijn 2014 weer goed begonnen! Thomas had vroege dienst en moest om 4 uur zijn nest uit op 1 Januari ( whahaha word hij hard van.. :D ) en ik,,,, ja,,, was lekker vrij JEEJ!! Je hebt werkpaarden en luxe paarden... Je snapt wel dat Thomas een luxe paard is he?? ik bedoel lekker uitslapen op de nieuwjaarsdag is ook best wel pittig en hard werken! :P
    De kerstboom hebben we alweer de deur uitgepleurd en staat nu op het balkon af te koelen... Thomas kan t niet over zijn hart verkrijgen om onze kerstboom naar beneden te brengen voor de vuilnisman dus... we gaan hem vanmiddag opnieuw poten in het Kralingse bos hahaha! je moet wat he :D
    Verder is t hier koud, klote weer en t word van de week alleen maar erger (bahhhh)

    Nils, succes nog even in Tazmanie, goede reis op de boot naar Melbourne (is dat lang varen eigenlijk?) enne hou je taai! Succes met een nieuwe job scoren daar, maar dat gaat jou vast en zeker lukken!

    I'm proud to be your sister!!
    en ik mis je ook wel een beetje!

    daahaggg!!
    xxx joy




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Devonport

nils

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 7226

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 03 September 2014

backpacken down under

Landen bezocht: