geen foto's - Reisverslag uit Mildura, Australië van nils flinterman - WaarBenJij.nu geen foto's - Reisverslag uit Mildura, Australië van nils flinterman - WaarBenJij.nu

geen foto's

Door: nils

Blijf op de hoogte en volg nils

21 Januari 2014 | Australië, Mildura

ik zag dat ik nog maar weinig foto's op kan loaden. op wbjnu.
dus dit verhaal krijgt er geen.
als de pc hier vrij zijn im een day off load ik ze up me foto bucked.

ik zit nu in een working hostel in mildura (oises Packpackers) en heb een baan
verdient niet veel maar het bevald me. beter dan koeien melken.
na ik de pond nam op 12jan ging er veel fout daar voor al eigenlijk.

ik nam de pond met 300 bucks niets en ik wist dat de melborn open de hostel prijsen op jaagt dus daar wilde ik niet zijn meldra deen pickings stad in sijsoen is een goed idee vond ik dus op naar mildura dag rijden omdat ik savonds aan kwam in Melbron en ik daar verdwaalde op me auto geparkeerd en er in geslapen het was een uni waar ik sond en het is zomer dus gen mensen volgen de ochtend vroeg wakker gemaakt door twee bevijligers je mag niet op een prive pakeer plaats tukken. raar he
de man was zo aardig o me het free way net werk van vic uit teleggen
ze werken met naamen ipv nummers.

die ochten vertrokken geen ondbijt en rijden het is nog geen dag inde auto dat is te doen. lekker door getuft en toe proben hij doet t net meer
20 min wachten en raden maar ( 3meter ) toen helemaal stuk
het was 12 uur op de heetst vd dag en liften maar om vier uur hat ik me lift
naar de stad oyen (60 k verder op) hem daar naar laaten sleepen \
accu leeg van de blinkers accu op de oplader. in de garage en kameeren
niet in me swag want me kofferbak gaat allen electries open weer ik de auto volgen de morgen acu er in in raat eens hij start.

het probleem van me auto was de hitte hij is geen 45 C gewent want het is in tas max 20 .

dus de ochtend koeller vertrokken naar mildura
het hitte probleem deed zich voor 100 meter voor het hostel

er naar gelopen en in gecheked
tweedagen later een baan blankedten.

sochtends vroeg me auto starte niet had met lichten laten branden (sukkel)
andere bestuurder geregeld en ik viel uit de boot helaas.
oliver nam me mee naar werk omdat iemand niet op daagte.

en ik hat een baan.
diet verhaal groeit nog.

oja kim nog gefeliciteerd met je verjaardag kon je niet berijken

  • 21 Januari 2014 - 13:08

    Kim:

    Hey Mate!

    Jeej! Ben ik ook eens de eerste! haha, ik zat stiekem op mn werk mn privemail te checken ;-)
    jeetje wat een verhaal! gelukkig dat je nu in een Hostel zit en dat het uiteindelijk goed is gekomen. doet je auto het nou weer?
    Bedankt voor je verjaardagskaart! En bedankt voor je kado --> ik ben blij dat je speciaal voor mijn verjaardag je snor hebt afgeschoren! haha!! Jammer dat je er geen foto van hebt! Die komt vast de volgende keer!

    hier gaat alles goed, het is druk op het werk. Gister ben ik lekker uiteten geweest met Ceilia en Eli, ik heb een sjaal gehad en een douchepakket en wijn en van lucy nog bodycreme en een boekenlegger! ik vier mn verjaardag zaterdag ook en dan gaan we met een groepje stappen hier in londen. en dan ook nog een keer in NL mn verjaardag vieren, dus als je dat allemaal op zou tellen zou ik 30 zijn! haha, Mike zegt dat ik rimpels heb... Leuk zo'n broertje! haha

    Jij bent ook bijna jarig! vier je het in het Hostel?
    Heel veel succes en plezier daar in Mildura! en tot het volgende berichtje!

    xxx Kim

  • 21 Januari 2014 - 14:54

    Oma Flinterman:

    Hallo Nils wat een avontuur heb je weer beleeft,spannend en heet.Maar de mensen zijn wel behulpzaam,
    maar al doende leer je wel dat je je licht moet uit doen maar ji dacht het gaat van zelf wel uit.
    Ik vindt het tochmaar stoer dat je zo stug door gaat,en dat je nu meer mensen om je heen hebt. het gaat met mij goed hoor,en de verdere fam. ook.
    Heel veel liefs en sucses met je druiven beter dan die koeien tieten.

  • 21 Januari 2014 - 20:03

    Mama:

    Ha die Nils,

    Tjonge jonge, ik ben blij dat je het zelf al zegt: Sukkel! Wel ben ik blij dat je het naar je zin hebt tussen de druiven! Ik had je al gevonden op internet, ziet er goed uit! Heel chique met zwembad, die heb je wel nodig met die temperaturen daar. Daar waar jij zit zijn weer veel bosbranden, heb jij daar last van?
    Hier is alles heerlijk rustig, mistig nevelig weer, ongeveer een graad of 6 en als je naar buiten kijkt wordt mega depressief haha mis je ons kikkerlandje al?
    Nils geniet van de 45 graden neem een biertje en denk bij jezelf.......wat ben ik een geluksvogel!

    3 dikke zoenen, mama

  • 24 Januari 2014 - 22:19

    Pap:

    zo hé wat een reis met hindernissen. doet je auto het nu weer helemaal of alleen in de ochtend en avond koelte hoe ging het op de ferry, werd je niet een beetje bleek om je neus?
    fijn dat je werk hebt,zijn er nog leuke dingen te doen in de omgeving of te wel ik wil alles weten
    tot schrijfs
    Pappa

  • 03 Februari 2014 - 08:56

    Afke Van Den Meiracker:

    Ha Nils,

    HAPPY BIRTHDAY !!!
    Eric,Afke ,Joep,Inge en Anna.

  • 03 Februari 2014 - 10:42

    Thomas:

    He Nils,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag kerel,

    geniet er vandaag van kerel. en drink een paar lekkere drankjes op je verjaardag!!

    dikke kus van ons!!!!!

Tags: oyen:-(, pech

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mildura

nils

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 7232

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 03 September 2014

backpacken down under

Landen bezocht: