mildura - Reisverslag uit Mildura, Australië van nils flinterman - WaarBenJij.nu mildura - Reisverslag uit Mildura, Australië van nils flinterman - WaarBenJij.nu

mildura

Blijf op de hoogte en volg nils

08 Februari 2014 | Australië, Mildura

hey weer een verhaal van mij.
maar eerst dankje voor de verjaardags kaarten felicitaties.
ik vond ze top kippen koala's en een biertje. geweldig!

op me verjaardag at ik spare ribs en skippy kebap (bbq) was leuk
met wat mede backpackers.

en nu me wrak (auto) heb hem de naam wrakky gegeven toepasselijk.
de sleeper dacht dat het de brandstofl pump was. dus die heb ik vervangen helaas was dat het niet. hij doet het nog steeds niet ga een garage bellen om er naar te kijken. want ik kom er niet meer uit. heb van alles geprobeerd.
is hij niet repareeren koop ik meschien een nieuwe er is me een aan geboden voor 1500 bucks. meschien koop ik hem. maar meschien is het wat kleins wan ik heb te wijnig tools om goed onderhoud te plegen.
dus die hoop is gegrond.

de trip met de boot was niet bijzonder

rond mildura zijn wat dingen die ik weel doen. helaas heb je er een auto voor nodig. dus niks beleeft naja de zater dag avond parties zijn top
en ook de reden dat ik te weinig spaar. vind ik zelf

ik hoop dat het julie het net zo naar jullie zin hebben als ik

nils

  • 08 Februari 2014 - 09:56

    Els Beerthuijzen:

    Hoi Nils,
    Nog van harte gefeliciteerd! Ik was het niet vergeten, ik heb je moeder die dag nog gebeld, maar het mailtje naar jou is vergeten, sorry, sorry, daarvoor. Maar het is ook leuk om nu nog een reactie te krijgen.leuk dat je het zo naar je zin hebt, daar in Australië.
    Zijn eer ook leuke meisjes in de buurt. Ik hoop aan de ene kant maar van niet, want dan bestaat de kans dat je daar blijft en aan de andere kant is het misschien wel heel leuk voor je.
    Groetjes Els en de rest van de familie!
    Je krijgt ook natuurlijk ook de gelukswensen van de rest van de familie!

  • 09 Februari 2014 - 09:34

    Oma Flinterman:

    Hallo Nils het is een kort maar krachtig vehaal ,weinig beleeft maar veel lol. Ik vondt het leuk je aan de telefoon te hebben.Als je een andere auto gaat kopen laat je goed voorlichten neem er een met je mee . Kun je een beetje van jullie warmte sturen ik hoor dat er veel brandjes zijn in Victoria.
    Het gaat hier in LEIDEN

  • 09 Februari 2014 - 11:16

    Joy:

    Hooi Nils!!

    Leuk verhaal heb je geschreven!
    Is wrakkie echt helemaal op?? Jammer! Vond het een leuke auto!
    als hij echt niet meer gemaakt kan worden zal ik ook maar even kijken naar een andere. Alles lopen is ook niet alles hahaha!
    Veel plezier daan nog! ook op de vrijdagavonden!
    Ik hoop dat alles helemaal top gaat daar!

    Geniet ervan en ik ben benieuwd naar je volgende verhaal!!

    Groetjes,
    Joy

    PS!! IK MIS JE FOTOSSSS!!!

  • 09 Februari 2014 - 18:43

    Charlotte:

    Hey Nils. Nog gefeliciteerd! Goed dat je een leuke verjaardag hebt gehad!

  • 10 Februari 2014 - 12:59

    Mama:

    Hoi Nils,

    Hier ben ik dan.......was een weekendje op stap, ook op een eiland beginnend met een A!
    Haha ik zat in Ameland met je vader, Rowine en Cees. Was heel gezellig, windkracht 9 en heeeeel veel regen. Ik heb zo'n 30 km gefietst. Papa heeft mega spierpijn.
    Super dat je verjaardagskaarten aangekomen zijn. Goed dat er internet is, zodat ik je kon opzoeken daar in Mildura!
    Ben blij dat je een gezellige verjaardag had, leuk om je weer eens aan de lijn te hebben. Hoe lang blijf je nog in Mildura, op de foto's van de backpackers site ziet het er goed uit, ik denk dat het er bere-gezellig is en dat het niet gauw verveelt......vooral de vrijdag avonden niet!
    Nils geniet ervan, en tot de volgende keer.

    -xxx- mama

  • 26 Maart 2014 - 00:50

    Kim:

    Nilsie!!

    ik denk al wat hoor ik weinig - maar je de mailtjes als je wat op je site gezet hebt kwamen in mn spam box... maar ik heb je ontspamt hoor ;-)

    top te lezen dat je het naar je zin hebt. al heb ik wel van mama al begrepen dat je inmiddels weer wat bent verder getrokken en nu op een camping zit en een sinaasappel schuur aan t bouwen bent ofzo... dus ik zou zeggen kom op met een nieuwe update! haha want ik loop achter!

    ik ga donderdag lekker nog een lang weekend weg om te skieen!

    heel veel plezier met alles wat je aan t doen bent en tot spreeks! xxxx Kim

Tags: 26, wrakky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mildura

nils

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 7229

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 03 September 2014

backpacken down under

Landen bezocht: